Bilo da se smatra osnovnom karakteristikom ili nevidljivom magijom, dizajn UI/UX je glavni dio uspjeha proizvoda, ili video igre. To je most između dizajnera video igara i ljudi koji ih igraju.  

Dizajn UI/UX može biti visoko specijalistička disciplina, ali se dizajneri pri izradi video igara u manjim studijima često nalaze u raznim ulogama. Anisa će u ovom predavanju istražiti najbolje prakse za stvaranje korisničkog interfejsa i korisničkog iskustva u video igrama – posebno u slučajevima kad dizajneri rade sami ili u malim timovima.  

Anisa je u Roll7 viša dizajnerka korisničkog interfejsa, a osnivačica je mentorskog programa Limit Break, namijenjenog rodovima nedovoljno zastupljenim u industriji igara Velike Britanije. Nakon rada na nizu naslova, Anisa se trenutno bavi potpuno novim korisničkim interfejsom za sljedeću generaciju konzola.  

Pridružite se Anisi dok iznosi ključne tajne i trikove dizajna korisničkog interfejsa i dizajna korisničkog iskustva.  

Biografija

Anisa Sanusi je viša dizajnerka korisničkog interfejsa u Roll7, a osnivačica je mentorskog programa Limit Break, namijenjenog rodovima nedovoljno zastupljenim u industriji igara Velike Britanije.

Pored toga što je članica BAFTA Gamesa, Anisu je magazin Forbes uvrstio na evropsku listu 30 ispod 30, a GamesIndustry.biz među 100 najuticajnijih žena i nosilaca revolucionarnih promjena u britanskoj industriji video igara. Anisa je radila na video igrama nominovanim za nagradu BAFTA, recimo Planet Coaster i Elite Dangerous, kao i na nekoliko mobilnih aplikacija poput Top Drives i Rebel Racing.

Trenutno radi na potpuno novom korisničkom interfejsu za sljedeću generaciju konzola.